Call Us: (972) 50-255-4855

פייסבוק

למה לפרסם בפייסבוק?

פייסבוק היא רשת החברתית שמאפשרת למאות אלפי עסקים לקדם את עצמם, לראות ולהראות ללא תשלום בדיגיטל.

אבל… פרסום אורגני, כלומר שיתופים, קבוצות, תגובות מחברים, ניהול הדף הפרטי זו עבודה לא פשוטה שדורשת זמן והתחייבות. והתוצאות לא תמיד ממהרות להגיע.

לשם כך, נתן לנו צוקרברג אפשרות לפרסום ממומן בפייסבוק בעלויות "סבירות" מול גוגל.

מדובר בלידים קרים, הלקוח "נתקל" בפרסום שלי בזמן שהא גולל בפיד.

אם השירות שלי נצרך לו באותו רגע יש סיכוי גבוה שהוא יקליק על המודעה ואם לא אז לא.. הוא ימשיך הלאה…

הלקוחות שלי יודעים שלפייסבוק יש יתרון נוסף במערך השיווק שחוסך זמן וכסף.

0 +
לידים חדשים
0 k
לייקים
0 %
כניסות לאתר

הנגשת העסק

הגדלת קהל היעד לאלפי ומאות אלפי לקוחות נוספים הנמצאים בדיגיטל

פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק לעסקים הוא דרך מאוד מוצלחת לגרום לחשיפת המוצר / השירות לאלפי אנשים ביום. חשוב לתת דגש למדיה איכותית עם מסרים עקיפים ולאו דווקא ישירים למכירה.
See Details

רשת פייסבוק מתאפיינת בקישור הווירטואלי בין אנשים. במקור, מטרת הרשת הייתה לקשר וירטואלית בין סטודנטים, אך כאשר הרשת נפתחה לציבור הרחב, הפכה לרשת תקשורת בין בני משפחה, עובדים ועוד.

השימוש ברשת פייסבוק הוא חינם, כשרווחי החברה נצברים ממכירת פרסומות המותאמות לפרופיל המשתמש.

המשתמשים יוצרים פרופילים אישיים, אשר בדרך-כלל כוללים תמונות אישיות ורשימת תחומי עניין אישיים. ניתן ליצור קשר עם המשתמש גם באופן פרטי, כך שרק המוען והנמען יכולים לראות את השיחה, וגם באופן פומבי, כך שההודעות גלויות לעיני כול. ניתן גם ליצור קבוצות חברים, המגבילות את הצפייה בפרופיל אך ורק למשתמשים מאותה הרשת ולמשתמשים המוגדרים כ"חברים".

"רשת חברתית שתגן על פרטיות משתמשיה"

מארק צוקרברג

פייסבוק יצרה מספר כלים לפרסום באמצעות פילוח קהל יעד על פי גיל, מגדר, תחומי עניין, אמונה דתית והשתייכות מפלגתית,מצב משפחתי ומקום מגורים.

חלק מהכלים מיועדים לחברות בעלות תקציב גבוה ואילו כלים אחרים מיועדים אף ללקוח בעל תקציב נמוך.

נראות

חשיפת המוצר / השירות

חשיפת המוצר / השירות שלנו למאות אלפי אנשים שנמצאים ברשת החברתית הפעילה ביותר היום.

הסבר

מוצר חדש או שירות חדש המוצע ע"י החברה מופץ למליוני המשתמשים במדיה החברתית הגדולה בארץ, מקבל חשיפה, הכרות ואז מוצע למכירה.

יתרונות

פרסום חינמי / עלות נמוכה

הפרסום בפייסבוק מקצר את הדרך, הזמן והאנרגיה להגדלת הקהילה והלקוחות.

דוגמה

פוסט מעניין שצבר תגובות והתעניינות מקודם בסכום מאוד נמוך להפצה לעוד מאות אלפי לקוחות פוטנציאליים.

שיתוף בקבוצות

ניתן למצוא עשרות קבוצות בהן ניתן לפרסם את המוצר / השירות שלנו ללא עלות כלל ולחשוף אותו לאלפי גולשים הרשומים בקבוצה.

photo-1519211975560-4ca611f5a72a

תוצאות

  • Increased live chat lead volume by 625% (per month)
  • Cut their response time by 450%, and
  • Created $1 million in pipeline
  • Had over 7,000 conversations
  • Increased website chat engagement by 300%

כלים לפרסום בפייסבוק

  • פאוור אדיטור: כלי ליצירת קמפיין בפייסבוק המאפשר לנתח את קהל היעד, ולבחור את מיקום המודעות. ניתן לשלם על הפרסומת על פי מספר אנשים הצופים במודעה או על פי מספר לחיצות – "פיי פר קליק".
  • קהל מותאם אישית: מאפשר למפרסמים לפנות ללקוחות אשר פרטיהם עומדים לרשותם.
  • קהל דומה: כלי פרסום המאפשר למצוא משתמשים בעלי פרטים דומים לקהל היעד של המפרסם ובכך לפנות באמצעות הפרסום למשתמשים רלוונטיים יותר.
  • פילוח לפי קטגוריות מתקדמות: כלי המאפשר למפרסמים לפלח את קהל היעד באמצעות מידע על המשתמש, לדוגמה: פרסום סמוך ליום הולדת המשתמש, לפי סוג מכשיר הסלולרי שלו או על פי מספר הילדים שלו.
  • סיפורים ממומנים: כלי זה לוקח את השיתופים אשר משתמשים עשו לדף המשתמש של החברה ומקדם אותם תמורת תשלום. כך יוצא שהמשתמש "ממליץ" בדף הפייסבוק שלו על הפרסומת של המפרסם.
שירותים נוספים

העולם מתקדם אל תישארו מאחור

הפרסום בפייסבוק מקצר את הדרך, הזמן והאנרגיה להגדלת הקהילה והלקוחות.

דילוג לתוכן